piątek, 25 sierpnia 2017

Prosta kartka z kwiatami - DT Studio 75

Od dziś zaczyna się moja nowa przygoda z kolejnym sklepem z ślicznymi papierami. Dołączyłam do DT Studia 75, z czego ogromnie się cieszę. A to moja pierwsza inspiracja dla Studia 75, kartka dosyć prosta,  jej główną ozdobą są kwiaty, a użyłam oprócz tych robionych przez Ewę, także wycinane z Aleja Róż 02 i Aleja Róż 05. Wykorzystałam też dwa papiery Aleja Róż 01 i Aleja Róż 02, ale również na samym dole papier z kolekcji The Peony Avenue 15x15 .


6 komentarzy:

  1. Gorgeous!!!!!!! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    OdpowiedzUsuń
  2. Stunning box. Your flowers are amazing.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning card beautiful layers,love the distressing and gorgeous flowers--congratulations on your new DT ----Thank you for joining us at Love to Craft
    Carol DT x

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful card! Love the details & loved your creativity! I am your new follower :)

    OdpowiedzUsuń